Dacă nu există un șanț de scurgere a apei de ploaie pe marginea drumului, paleta poate împinge materialul dincolo de zona acostamentului, creând o bandă de drenaj lângă drum unde apa de ploaie care curge de pe drum se poate scurge. Este indicat să creați o zonă de 70-100 cm lățime în acest scop. Dacă există un șanț de drenaj lângă drum, trageți materialul de tampon scufundat pe drum. Dacă acostamentul nu conține componente dense de plante (ex. iarba), se poate instala și pe drumul de pamânt, dacă acest lucru se găsește pe drum atunci această fază de lucru nu este recomandată.
Crearea unui profil de drum:
Odată amenajată zona acostamentului, se creează profilul drumului. Aici, ținând cont de particularitățile zonei, asigurăm scurgerea rapidă a apei din carosabil, fie prin proiectarea unei suprafețe de creastă, fie prin înclinarea acesteia într-o parte. Dacă este necesar, începem cu slăbirea profilului drumului! Cu ajutorul știfturilor de slăbire plasate pe mistria graderului, acest flux de lucru este rapid și
se poate face eficient.
Vă rugăm să rețineți că drumurile intens circulate necesită mai multe sesiuni în ambele direcții pentru a obține rezultatul dorit. Începeți lucrul coborând spatele din mijloc ridicat, apoi împingând grederul lângă tractor, așezând delimitatorul vertical de tablă pe partea corespunzătoare, trăgând materialul de construcție a drumului în centru. Acesta este un flux de lucru deosebit de important în cazul în care drumurile de pământ au fost stabilizate cu ceva material de construcție a drumurilor (piatră zdrobită, etc.) deoarece, din cauza congestionării traficului, aceste materiale sunt stoarse în zona acostamentului. Viteza de lucru aprox. 5-8 km/h. Odată stabilită panta corectă, faceți profilul final cu o viteză de aproximativ 8–12 km/h, oferind tablei mai puțină aderență în următoarea călătorie dus-întors.