Gredere Roading

Nume model: Roading

Tip: mai multe tipuri

Cea mai importantă parte a întreținerii drumului este asigurarea scurgerii apei pluviale, crescând astfel durabilitatea drumului. Prin urmare, se recomandă să începeți lucrul prin aranjarea pieselor acostamentului mai întâi.
Grederul este perfect pentru îndepărtarea materialelor de construcție a drumurilor, a resturilor. Suprafața acostamentului poate fi tăiată împingând lama graderului lângă tractor și apoi setând unghiul de înclinare corespunzător (min. 3-5%).

Dacă nu există un șanț de scurgere a apei de ploaie pe marginea drumului, paleta poate împinge materialul dincolo de zona acostamentului, creând o bandă de drenaj lângă drum unde apa de ploaie care curge de pe drum se poate scurge. Este indicat să creați o zonă de 70-100 cm lățime în acest scop. Dacă există un șanț de drenaj lângă drum, trageți materialul de tampon scufundat pe drum. Dacă acostamentul nu conține componente dense de plante (ex. iarba), se poate instala și pe drumul de pamânt, dacă acest lucru se găsește pe drum atunci această fază de lucru nu este recomandată.

Crearea unui profil de drum:

Odată amenajată zona acostamentului, se creează profilul drumului. Aici, ținând cont de particularitățile zonei, asigurăm scurgerea rapidă a apei din carosabil, fie prin proiectarea unei suprafețe de creastă, fie prin înclinarea acesteia într-o parte. Dacă este necesar, începem cu slăbirea profilului drumului! Cu ajutorul știfturilor de slăbire plasate pe mistria graderului, acest flux de lucru este rapid și
se poate face eficient.

Vă rugăm să rețineți că drumurile intens circulate necesită mai multe sesiuni în ambele direcții pentru a obține rezultatul dorit. Începeți lucrul coborând spatele din mijloc ridicat, apoi împingând grederul lângă tractor, așezând delimitatorul vertical de tablă pe partea corespunzătoare, trăgând materialul de construcție a drumului în centru. Acesta este un flux de lucru deosebit de important în cazul în care drumurile de pământ au fost stabilizate cu ceva material de construcție a drumurilor (piatră zdrobită, etc.) deoarece, din cauza congestionării traficului, aceste materiale sunt stoarse în zona acostamentului. Viteza de lucru aprox. 5-8 km/h. Odată stabilită panta corectă, faceți profilul final cu o viteză de aproximativ 8–12 km/h, oferind tablei mai puțină aderență în următoarea călătorie dus-întors.

Putere optimă necesară: 50-100 CP
Parametri fizici:
Greutate netă: 860 kg
Lungime: 3.800 mm
Lățime: 2.400 mm
Înălțime: 1.200 mm
Lățimea scutului: 2.500 mm
Distanța dintre roțile de nivelare cu aer: 900 mm

Proiectarea construcției:
Calitate material cadru metalic: S355
Cuplaj la tractor: cu inel de remorcare
cu muchii de tăiere cu două tăișuri, cu uzură mare și muchii de cauciuc la cerere
7 foarfece sudate cu două tăișuri, cu uzură ridicată

Hidraulică:
Tip furtunuri hidraulice montate pe utilaj: 2SN DN10
Control: prin 3 perechi de circuite hidraulice ale unității de putere
Reglarea hidraulică a înclinării (pentru cursa miriștii): +/- 10 °
Reglarea hidraulică a scutului de împământare: +/- 40 °
Împingere laterală mecanică (ambele direcții): 500 mm

Specificatiile tehnice si caracteristicile descrise sunt cu titlu informativ

Solicitați oferta noastră astăzi

Ești interesat de produs? Mai aveți întrebări pentru colegii noștri? Contactează-ne și vom încerca să te ajutăm cât mai curând posibil!

Gredere Roading Galerie

Imaginile sunt ilustrații, nu corespund în totalitate cu adevărul. Denumirea produsului poate diferi de cea indicată în oferta de preț, dar conținutul tehnic este același. Nu luăm responsabilitate pentru eventualele greșealri ortografice. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați, colegii noștri vă vor ajuta cu plăcere!